25.6.2020
Hello
Mitt första kanotäventyr i år. (Man vet aldrig om det blir det sista.) I mitt ”fostervatten” Kyrkeby kile, Jörlanda, Stenungsund. Kvällen före midsommarafton.
Fågelfotografering, nakenbad, get-möte, strandfynd; en stor Valthornssnäcka och er flaskpost.



